Probeerservice
Waarom we een probeerservice hebben?
We hebben de probeerservice, omdat we overtuigd zijn van onze producten en we graag tevreden klanten willen die enthousiast zijn over hun aankoop.
Wat houdt de probeerservice in?
Je kunt tot maximaal 5 producten kiezen die je 14 dagen kunt lenen en uitproberen. In die periode kun je zelf ervaren of je het de moeite waard vindt om de materialen aan te schaffen.De verzendkosten om de producten bij jou te krijgen betaal je vooraf, het terugsturen regel je zelf.Vind je het prettig dat we je ook een retourlabel (DHL) toesturen, dan kun je dit vooraf aangeven.
Wat zijn de voordelen?
Je kunt door middel van de probeerservice een aantal producten op school, in je klas, praktijk enz. uitproberen. Werkt zo’n leermat nou eigenlijk wel? Wat is de meerwaarde van een draaischijf? Blijft het materiaal een beetje mooi? Wat vinden de kinderen ervan die er mee gaan werken? Snappen zij de stof nu beter en denken zij dat dit hen kan helpen? Kan jij er als professional fijn mee werken? En scheelt het dan echt zo veel tijd in voorbereiding? Kortom, is zo’n mat zijn geld wel waard? Allemaal vragen die je na 14 dagen uit eigen ervaring kunt beantwoorden.
Een ander voordeel van de probeerservice is, dat je dat je de mogelijkheid krijgt om (een deel van) het materiaal over te nemen. Hiermee kun je retour- en nieuwe verzendkosten besparen en soms kan het materiaal ook overgenomen worden tegen een gereduceerd bedrag.
Wachtlijst
Wanneer er een grotere vraag ontstaat, dan er aan uitleenmateriaal beschikbaar is, kun je gebruik maken van de wachtlijst. Zodra het materiaal van jou wensen weer beschikbaar is, ontvang je een mail van ons. Ben je dan nog geïnteresseerd, dan versturen we zo snel mogelijk de gekozen producten naar je toe.
Wat is het addertje onder het gras?
Er is geen addertje! De probeerservice heeft in onze ogen alleen maar voordelen. Wat er wél is; een gebruiksovereenkomst en een instructie voor het gebruik van de materialen. De bedoeling van deze documenten is om vooraf duidelijk met elkaar af te spreken wat er van elkaar verwacht mag worden, met als doel dat de probeerservice voor beide partijen prettig verloopt. Lees deze documenten wél goed door en bedenk voor jezelf of je hiermee akkoord wilt gaan.
Wat kost de probeerservice?
De verzendkosten zijn voor eigen rekening, voor het lenen / uitproberen van de materialen betaal je verder niets! De verzendkosten om de materialen van ons bij jou te krijgen bedragen voor Nederland € 6,95 en voor België € 12,75. De kosten voor het retourneren zijn niet in deze prijs opgenomen en betaal je zelf bij het terugsturen. Kom je de materialen (in Helmond) ophalen en terugbrengen? Dan is het helemaal gratis!
Wat moet ik doen om de probeerservice aan te vragen?
Vul het aanvraagformulier hieronder in en geef daar duidelijk aan welke producten* je graag zou willen uitproberen (maximaal 5). Je ontvangt zo spoedig mogelijk van ons een bericht over de beschikbaarheid, en eventueel een betaallink en een gebruiksovereenkomst die volledig ingevuld en ondertekend teruggestuurd moeten worden. Zodra de betaling is voldaan en de overeenkomst ingevuld en getekend retour gestuurd is, worden de materialen zo snel mogelijk naar je toegestuurd.
* Een enkel product hoort niet tot de probeerservice, zoals onder andere de voetstapstickers, de houten getallenlijn en de katoenen zakjes.